keskiviikko 9. marraskuuta 2016

Tästä se sitten lähtee!

Olen jo pitkään miettinyt blogin kirjoittamista, mutta en oikein ole tiennyt miten tai mistä aloittaa... Aloin listaamaan asioita mistä tykkään ja mitä touhuilen ja vastaushan on ihan nenäni edessä! olen yrittäjä, käsityöläinen, maalari, muotoilija... Noh en aina edes tiedä mitä kaikkea olen! Joten eiköhän tässä riitä asiaa jaettavaksi. 
Aion siis kertoa teille yksinyrittäjän arjesta ja siitä mistä päiväni koostuvat.
 
 
Varmasti paljon tulee juttuja suoraan maalaustyömailtani, mutta myös yleisesti arjestani. Tai no, työhän on minun arkea :D Olen yrittäjä 24/7 ja on vaikeaa lähteä erittelemään milloin olen työssä ja milloin vapaalla.
 
Ajatukset ja mielikuvitus kun ei ole koskaan vapaalla ja mielikuvitus on suuri osa työtäni.
 
Jos esimerkiksi lähden kauppaan, en pelkästään osta sieltä maitoa ja leipää, samaan aikaan tutkin millaisia ihmisiä siellä on, tai millaiset kaakelit on kauppakeskuksen vessan lattiassa,
yhdessä on halkeama.
 
Lasten kanssa käydään leikkikentällä ja hiekkakakkuja tehdessä vahingossa muovailen uuden korumalliston tai näen kuinka kauniisti valo osuu liukumäkeen. Kaverin luona kylässä huomaan uuden viltin sohvalla ja ihailen lautasliinojen väriä. Katossa on kärpänen ja jonkun sukka on unohtunut lattialle, ihanaa että jollain muullakin kuin meillä!
 
 
Meillä niitä sukkia tosin voi olla vaikka kymmenen, en ole mikään siisteyden perikuva kotona. Riittää kun olen siisti töissäni, missä teen pikkutarkkaa ja viimeisteltyä juttua. Tai ainakin toivon että se riittää...
 
Tämä vanha sanonta suutarin lapsista on meillä liiankin totta!

Kaikki asiat vaikuttavat toisiinsa ja sitä kautta työhöni. Mielikuvitukseni työskentelee jatkuvasti ja ilman sitä en pystyisi tekemään työtäni. Luovat ihmiset saattavat olla hieman outoja ja erilaisia, mutta älkää ihmiset katsoko meitä vinoon, sillä ilman luovuutta tämä maailma olisi aika tylsä paikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti